motoryzacja Wiadomości Branżowe

Rabat na paliwo w bankomatach sieci Euronet

Na każdym drukowanym potwierdzeniu transakcji z wybranych bankomatów sieci Euronet, klient otrzyma kod kreskowy uprawniający do otrzymania rabatu na zakup paliwa na stacjach PKN ORLEN.

Akcja promocyjna ?Rabat na paliwo? rozpoczęła się w 600 bankomatach należących do sieci Euronet i potrwa do końca tego roku. To pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca nowy rodzaj nośnika reklamowego jakim jest unikalny kod kreskowy drukowany na potwierdzeniu wypłaty z bankomatu. Wykorzystana w kampanii forma jest nowością na polskim rynku i poszerza bogate już portfolio formatów reklamowych w ofercie Euronet Polska.

Mechanizm promocji umożliwia klientowi drukowanie unikalnych kodów kreskowych oraz grafik promocyjnych na obydwu stronach papierowych wydruków, będących potwierdzeniem transakcji w bankomatach sieci Euronet. Informacją zachęcającą do skorzystania z promocji PKN ORLEN będzie również reklama emitowana na ekranie wyboru potwierdzenia oraz drukowana na rewersie potwierdzenia.

W czasie trwającej promocji osoby wypłacające gotówkę z bankomatów należących do sieci Euronet otrzymają na potwierdzeniu transakcji unikalny kod, który użyty podczas płatności gotówką na stacjach benzynowych ORLEN pozwoli uzyskać klientowi rabat na paliwo w wysokości, 10 gr. na litrze paliwa przy zakupie dowolnej ilości. Dodatkowo po transakcji otrzymają na stacji kolejny kod upoważniający do uzyskania bonusowych 500 punktów w programie lojalnościowym VITAY przy kolejnym tankowaniu powyżej 20 litrów i płatności gotówką.

– Zaledwie w ciągu jednego miesiąca w bankomatach Euronet, realizowanych jest ponad 15 mln transakcji – mówi Szymon Daniłowicz, Advertising Sales Manager w Euronet Polska oraz dodaje ? Wierzymy, że ta liczba już uświadamia reklamodawcom potencjał jaki daje bezpośredni kontakt Klienta z marką w czasie oczekiwania na realizację transakcji.

Możliwość dystrybuowania dodatkowej wartości, atrakcyjnej z punktu widzenia Klienta, takiej jak nadruk na potwierdzeniu kodów kresowych lub kuponu reklamowego, może znacząco podnieść efektywność standardowej kampanii. Może być również jej doskonałym uzupełnieniem.

POTWIERDZENIE

AWERS ? standardowe potwierdzenie wypłaty wraz

z nadrukowanym na nie kodem kreskowym

REWERS ? nadruk reklamowy

 

Źródło Euronet. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #AC   #atwo   #dla   #OC   #stwo   #SUS   #trwa   #tuir   #zanie