Wiadomości Branżowe

Klienci chcą być bardziej samodzielni

Klienci Poczty Polskiej chcą być bardziej samodzielni. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród uczestników XXIII Forum Ekonomicznego w Krynicy – Zdroju, którzy odwiedzili zaprezentowaną tam modelową placówkę Poczty Polskiej. Wyniki te potwierdzają wcześniejsze badania zrealizowane przez firmę badawczą MillwardBrown. Wygląd nowych placówek Poczty

Teaser

Klienci Poczty Polskiej chcą być bardziej samodzielni. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród uczestników XXIII Forum Ekonomicznego w Krynicy ? Zdroju, którzy odwiedzili zaprezentowaną tam modelową placówkę Poczty Polskiej. Wyniki te potwierdzają wcześniejsze badania zrealizowane przez firmę badawczą MillwardBrown.

Wygląd nowych placówek Poczty Polskiej oceniono na poziomie bardzo dobrym i raczej dobrym (74 proc. i 26 proc.). Ponad połowa respondentów (52 proc.) za ich największy atut uznała brak tradycyjnych okienek w placówce i możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Poczty Polskiej. Doceniane były także możliwość samoobsługi (32 proc.), m.in. poprzez wprowadzenie modułu do samodzielnego nadawania listów i paczek.

? Za sprawą nowych technologii w zachowaniach konsumenckich dokonuje się ogromna zmiana. Klienci usług masowych chcą być coraz bardziej samodzielni, niezależni, z nieograniczonym dostępem do usług. Dostawcy muszą dopasować do tego swoje strategie ? mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Odwiedzających modelową placówkę pytano także o ocenę możliwości wprowadzenia rozwiązań z zakresu e-government, nad którymi obecnie pracuje Poczta Polska. 88,7 proc. badanych jest zainteresowanych uzyskaniem w placówce Poczty Polskiej dokumentów z rejestrów centralnych, takich jak KRS, KRK czy Urząd Skarbowy.

Ankietę oceniającą nowy wizerunek Poczty Polskiej przeprowadzono podczas XXIII Forum Ekonomicznego w dniach 3-4 września 2013 r. Wzięły w nim udział osoby, które odwiedziły mobilną placówkę Poczty Polskiej.

Podobne pozytywne opinie dot. zmian zachodzących w spółce wyrazili klienci Poczty w badaniu przeprowadzonym w I kwartale br. przez MillwardBrown. Na pytanie o nową placówkę ponad 9 na 10 pytanych oceniło ją pozytywnie, z czego ?bardzo dobrze? (69%), a ?dobrze? (27%). Ponad połowa (51%) wysoko oceniła jakość obsługi: brak kolejek, szybką, profesjonalną oraz miłą obsługę.

 

Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy