motoryzacja Wiadomości Branżowe

Alphabet Polska rozwija się dwukrotnie szybciej niż rynek

Teaser

Zgodnie z najnowszym podsumowaniem Instytutu Keralla Research wzrost rynku outsourcingu służbowych pojazdów w Polsce wyniósł w minionym roku 4,5 proc. Oznacza to, że 10 procentowa dynamika wzrostu Alphabet Polska w 2012 r. była ponad dwukrotnie większa niż wzrost rynku.

W badaniu wzięło udział w sumie ponad 30 firm, obsługujących blisko 96 proc. wszystkich zewnętrznie zarządzanych pojazdów służbowych w Polsce. Pomimo trudnej sytuacji na rynku i dość powszechnego cięcia kosztów w firmach, sprawdziła się zeszłoroczna prognoza przekroczenia na polskim rynku progu 150 tys. aut w outsourcingu.

W podsumowaniu wyników rynku podkreślono, że nie sprawdziły się prognozy samych oferentów, którzy mieli nadzieję na przynajmniej 10 procentową dynamikę wzrostu swoich flot. W tych okolicznościach szczególnie cieszy mnie fakt, że udało nam się sprostać tej rynkowej prognozie i osiągnąć przyrost floty na poziomie 10 proc. Obecnie Alphabet Polska zajmuje 4. miejsce pod względem wielkości floty, obsługując ponad 11 tysięcy samochodów? mówi Leszek Pomorski, Prezes Zarządu Alphabet Polska.

Priorytetem firmy na najbliższe lata jest oferowanie swoim klientom rozwiązań elastycznych, a zarazem dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Alphabet oferuje swoim klientom kompleksowe programy finansowania oraz zarządzania flotą korporacyjną skonstruowane w oparciu o koncepcję Mobilności Biznesu (business mobility).

Nasze podejście zakłada indywidualne dostosowywanie usług oraz rozwiązań wspomagających codzienne zarządzanie pojazdami na podstawie całościowego spojrzenia na flotę klienta. Dzięki temu jesteśmy w stanie w sposób dużo bardziej kompleksowy oszacować całkowity koszt mobilności parku samochodowego klienta. Tak skonstruowana koncepcja mobilności floty znajduje swoje odzwierciedlenie w badaniach satysfakcji klientów, w których Alphabet wyróżnia się w kategoriach wysokiej jakości oferowanych przez siebie usług oraz wysokiego standardu obsługi klientów ? podsumowuje Leszek Pomorski, Prezes Zarządu Alphabet Polska.

 

 

 

 

 

< 237058" >

Źródło Alphabet. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #LIFESTYLE   #Motoryzacja